خدایا خستم...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

سیب که شیرین است تو بگو زهر...!

هرچه که باشد بیار

با تمام وجود می بلعم

فقط مرا از این دنیا بنداز بیرون...

خدایا میبینی

دلم را کسانی میشکنند

که هرگز دلم به شکستن

دلشان راضی نیست...!

خدایا

اینکه میگن از رگ گردن

به ما نزدیک تری

در سطح فهم من نیست

یه دقیقه بیا پایین

بغلم کن...!

خدایا

اگه روزی فراموش کردم

خدای بزرگی دارم

تو فراموش نکن

بنده کوچکی داری!

 



نظرات شما عزیزان:

سعـــــــــید
ساعت0:03---29 فروردين 1392
سلام خوبی ببخش نمیتونم سر بزنم بهت

زندگي هنوزم زيباست(غمكده سابق)
ساعت4:46---3 فروردين 1392
سلام عيدت مبارك شرمنده حالم خوش نيست زياد سر نميزنم به وبلاگ

tarane
ساعت22:55---1 فروردين 1392
سلام عزیزم!
چند وقته تورو ندیدیم...؟!
خدایی دلم برات یه ذره شده بود راستی عیدتم مبارک
بیا وب جدیدم !:tatalooof.r98.ir


Mohsen
ساعت15:10---1 فروردين 1392
خدایا !
کاش شنبه ها از دستان تو شروع میشد و سراسر دنیا به رنگ حرف های تو بود،
کاش کسی ترانه هایی را که در لابه لای آسمان پنهان است، می دید. . .
کاش باران صبحگاهی کلمه به کلمه دفترم را می شست و دوباره از تو آغاز می شدم
خدایا! شنبه تا جمعه مهم نیست
مهم نیست چه می شود
مهم اینست که فراموش نکنم تنها تو عشقمی و مابقی هیچ . . .
عیدت مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 19:33 نويسنده $ mahdie $
яima